khodahafezi

 

 

حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات/باشد.قبول.....لااقل این نکته را بدان

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم

در سینه می تپید..

..دلم بود.

نامهربان...خداحافظ

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

صغری
ساعت21:43---27 خرداد 1393
میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن
فقط بشکن ریز میزنن!
برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم !! خخخخخخخخخخخخ


صغری
ساعت21:40---27 خرداد 1393
این روزها من روزه سکوت گرفته ام …
آرام گرفته ام تا آرامش آنان که زیر پا له ام کردند خط خطی نشود


صغری
ساعت21:38---27 خرداد 1393
گاهی دلم برای گوشهایم می سوزد
طفلکی ها سکوت را هم باید گوش کنند. . . .


صغری
ساعت21:37---27 خرداد 1393
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
درون سینه ام صد آرزو مرد
گل صد آرزو نشکفته پژمرد
دلم بی روی او دریای درد است
همین دریا مرا در خود فرو برد


صغری
ساعت21:20---27 خرداد 1393
پرواز باور پرنده ایست که به پرواز می اندیشد

دلیل پرواز پر نیست ، زندگی قانون باورها و لیاقت هاست

و تو لایق هر آنچه بخواهی !


هما
ساعت11:10---27 خرداد 1393
چند روزیست ندیده امت!!!
کجایی؟؟؟
دلم بی انداره تنگ است
اینی که توهیچ وقت ندیدیش
قلبم بود که برای تو میتپید بی انکه بدانی.....
خیلی قشنگ بود داداش


نگاررر
ساعت9:01---27 خرداد 1393
نه ميخوام بين من وبين دلش جنگ بشه نه ميخوام عشقي ك اون نداره كم رنگ بشه ،من فقط يه چيزي از خدا ميخوام،دلم ميخواد واسه يك بارم شده دلش برام ننگ بشه...

maral
ساعت17:00---26 خرداد 1393
س خوفى وبت باحاله..
با تبادل لينك موافقى؟؟
خبرم كن...ممنون گل بوس باى


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 / 3 / 1393برچسب:تنهای ,کلبه تنهای,خداحافظی, | 16:4 | نویسنده : arya |