tanhaei

 

 

تنهای ینی وقتی پرستار گفت:همراه بیمار

ولی کسی نبود جواب بده

آهسته گفتم:ببخشید کسی همراه من نیست

من تنهـــــــــــــــام

 



نظرات شما عزیزان:

صغری
ساعت21:41---27 خرداد 1393
قبول که ما دو خط موازی هیچگاه به همدیگر نمی رسیم !

ولی فقط کمی فاصله را کمتر کن ، میخواهم بهتر ببینمت


صغری
ساعت21:36---27 خرداد 1393
–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
—–-▒███████████▒
—▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
-▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒


صغری
ساعت21:35---27 خرداد 1393
یک ﺁﺩﻡ ﻫﺎیی ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﻛﻪ ﻭﻗﺘﻲ ﺷﺎﺩی ﻛﻨﺎﺭﺕ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ

ﭼﻮﻥ ” ﺣﺴﻮﺩﻧﺪ “… !
ﻭقتی غمگینی ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ ﻧﻤﻴﮕﻴﺮﻧﺪ

ﭼﻮﻥ ” ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺍﻧﺪ ” !
وقتی ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭی ﺑﻪ ﻇﺎﻫﺮ ﻫﻤﺪﺭﺩﻧﺪ

ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ” بی ﺧﻴﺎﻝ ﺗﻮ “ﻫﺴﺘﻨﺪ …!
ﺍﻣﺎ ﻭقتی ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺑﺎ ﺗﻮ خیلی ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻨﺪ …

خیلی …!
ﺍﻳﻨﻬﺎ ” ﻻﺷــــــﯽ ﺗﺮﯾﻦ ” ﺍﻧﺴﺎﻧﻬﺎی ﺭﻭی ﺯﻣﻴﻨﻨﺪ


صغری
ساعت21:33---27 خرداد 1393
وای از دست این تنهایی، وای از دست این دل بهانه گیر
وای از دست این لحظه های نفسگیر ،ای خدا بیا و دستهای سردم را بگیر
خسته ام ، باز هم دلم گرفته و دل شکسته ام

.


هما
ساعت17:07---27 خرداد 1393
من تنها نیستم حتی اگر او نباشد
من از این عالم
خدارو دارم!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 / 3 / 1393برچسب:تنهای ,کلبه تنهای, | 13:14 | نویسنده : arya |